piątek, 25 października 2013

Jesień + krata - jak dla mnie duet idealny

Wow! Co to był za dzień:) Ciepło, słonecznie, cudnie. Na dodatek niedziela- wolny dzień tylko dla nas. Na samą myśl, że do maja jakieś siedem miesięcy... Nic to. Póki co jest pięknie. I jak tu się nie wybrać w plener?
A jak złota polska jesień, to sięgnęłam po moje ulubione płaszcze. Jak dla mnie ponadczasowa krata a la Burberry ;) U nas w bardzo prostym, klasycznym zestawieniu z czernią. U Poli trochę staroświecki berecik;) Ale ja lubię, a co tam...:)














4 komentarze:

  1. Super !!!!! Jak narazie jeden z moich ulubionych postòw ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjecia i cudowna stylizacja:) ubie dziewczyny wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, dziewczyny, wygladacie przepieknie i słodko :)
    płaszcze <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. mama mojego dziecka3 grudnia 2013 15:31

    piękna złota jesień i piękne dziewczyny :)))

    OdpowiedzUsuń